En nog ummer lekker werm.......... - Reisverslag uit Xerém, Brazilië van Janine Willems - WaarBenJij.nu En nog ummer lekker werm.......... - Reisverslag uit Xerém, Brazilië van Janine Willems - WaarBenJij.nu

En nog ummer lekker werm..........

Door: NienenCasadoCaminho

Blijf op de hoogte en volg Janine

21 September 2010 | Brazilië, Xerém

Zoals beloofd weer een aantal foto's van mij, Casa do Caminho en nog veel meer.

Hier nog alles prima! Ik ben druk bezig met het regelen van een vlucht naar Lima, want volgende week heb ik 2 weken vakantie en ik wil op bezoek gaan bij Maurits. Daar heb ik erg veel zin in, alleen het boeken van een vlucht hier is iets minder makkelijk dan een Nederland. Maar ik ga er vanuit dat het allemaal gaat lukken en wie weet is mijn volgende verslag vanuit Oxapampa of Codo del Puzo.........
Het heeft ook hier een paar dagen (lees 2 dagen) geregend, maar nu schijnt de zon weer in volle glorie en gelukkig hebben we ook een lekker windje, want anders......
Ik ga me nu bezighouden met de foto's.
Tot snel,
abraco Janine

  • 21 September 2010 - 17:10

    Anny En Jan:

    Mooie foto's. Je straalt en dat is een goed teken. Houden zo. Wat leuk dat je je vakantie bij Maurits doorbrengt. Zal gezellig worden. Een fijne tijd en een dikke knuffel.

  • 21 September 2010 - 17:34

    Gonny:

    Hey Janine,het klinkt allemaal super.
    De foto´s geven ook een goed beeld van hoe het daar nu is,erg leuk.
    Ik kan me zo voorstellen dat je het er nog wel een tijdje vol kan houden.
    FIJNE VAKANTIE,we blijven je wederom volgen,groetjs uit Bung!!!

  • 21 September 2010 - 17:40

    Sjtien En Prins Rick:

    Wat hangen we er toch netjes bij;-)

  • 22 September 2010 - 07:50

    Mieke:

    Beste dokter Janine,

    Wat een leven heb je zeg!!! Dank voor de leuke brief en de foto´s zijn tegek. Wanneer je terug komt mag je de kever meenemen.....dikke poen

  • 22 September 2010 - 07:57

    Sjtom:

    Dikke poen!

  • 22 September 2010 - 19:21

    Marleen:

    tu vecina de Holande pero todavia en Oxapampa.
    Luz me cuentó que tu quieres ir a Oxa y Codo. Es un viaje muy lejos y muy cansado.
    Wij staan op het punt naar Lima te gaan en zondag de 26e vliegen we naar NL. Wij kunnen dan weer even bijkomen van alle vermoeienissen en emoties. Maar voor Maurits en Luz is het erg leuk dat jullie ze gaan bezoeken en Maurits rekent er dan wel op dat je met de machete het bos van onkruid bevrijdt!! Dat heeft Peter ook 14 dagen gedaan en is nu in een perfecte konditie¿¡
    groet Peter en Marleen

  • 23 September 2010 - 10:23

    Mam Aka Man:

    ik heb geboekt! 31 januari it is:) dussssssssss...ik bel je zodra ik weer in nl ben laterrrrr

  • 23 September 2010 - 17:19

    Nicole:

    Zit die prins van dat witte paard in de Fusca verstopt???

    Nog 5 weken en dan kunnen we de 11e van de 11e samen vieren!!

  • 05 Oktober 2010 - 15:45

    Deesje:

    Janine!!!

    Hartstikke bedankt voor je lieve kaartje! Echt een verrassing en super om wat van je te horen! Gelukkig is de kaart niet bijna een maand onderweg geweest ;-) Hopelijk tot snel!! kusje

  • 05 Oktober 2010 - 15:46

    Deesje:

    Janine!!!

    Hartstikke bedankt voor je lieve kaartje! Echt een verrassing en super om wat van je te horen! Gelukkig is de kaart niet bijna een maand onderweg geweest ;-) Hopelijk tot snel!! kusje

  • 19 Oktober 2010 - 10:51

    Sjekkie:

    hoi nien, hoe was het bij maurits?
    zijn er trouwens geen mannelijke vrijwilligers?
    kusje van nischeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 54841

Voorgaande reizen:

26 April 2010 - 21 Maart 2011

De uitdaging!!!

Landen bezocht: