de eerste foto´s van het paradijs!!! - Reisverslag uit Xerém, Brazilië van Janine Willems - WaarBenJij.nu de eerste foto´s van het paradijs!!! - Reisverslag uit Xerém, Brazilië van Janine Willems - WaarBenJij.nu

de eerste foto´s van het paradijs!!!

Door: NienenCasadoCaminho

Blijf op de hoogte en volg Janine

01 Juli 2010 | Brazilië, Xerém

Ola gente,
speciaal voor jullie allemaal. Hier een aantal foto´s van de omgeving waar ik woon, fiets en gisteren ook voor de eerste keer met de befaamde Fusca heb gereden. Wat een avontuur.
Met mij nog steeds alles super. Mijn weken beginnen een beetje vorm te krijgen, al heb ik wel al gemerkt dat voor mij als medisch coordinator niets zeker is. Het weekrogramma zoals het er maandag uitziet, verandert constant. Maar ergens vind ik dit erg prettig, waarom wilde ik ook alweer weg uit Nederland. Precies omdat ik die routine even een beetje beu was. Dus dan is deze baan op dit moment op mijn leven perfect. En wat zeg ik, baan. Hier werken voelt vooralsnog helemaal niet zo. Al gaat de wekker om 06.00 uur dan nog sta ik op met een glimlach. Ik voel me goed hier.

Abraco por tudo mundo,
Janine

  • 01 Juli 2010 - 17:02

    Jackie:

    dag lieve nieneke, wat een prachtige beelden. nav onze laatste skype kan ik me bij die foto met die kids op de wagen ALLES voorstellen. mega indrukwekkend! voor het weer hoeven we je nu niet te benijden. het is hier zo warm dat ik iedere een dooje duif van het dak zie vallen. feeling hot hot hot, dikke kus en tot snel, pas goed op jezelf en praise the lord your love is with the children,
    kus nicht sjekkie

  • 01 Juli 2010 - 17:05

    Samson:

    Hai Janine,

    Heerlijk,om je zo te zien de blijheid en geluksgevoel straalt van je af.In je leven krijg je gelegenheid om keuze's te maken en zo te horen en te zien heb je de allerbeste keuze gemaakt.(Wat er ook gaat gebeuren en wat je ook meemaakt.)
    Waar wij vandaan komen zijn plannen van afspraken en tijden ook niet vast. Wat vandaag niet gebeurt komt morgen wel, je moet maar denken en ervaren dat dat juist de vrijheid is!! Doeii..
    dikke knuffel Sam son

  • 01 Juli 2010 - 17:33

    Judith:

    Keep on smiling! ;-) XX

  • 01 Juli 2010 - 17:47

    Hannie Bijen:

    Hallo Janine,.
    Je klinkt enthousiast en zo te lezen en te zien bevalt het je. Ik verwachtte eerlijk gezegd wel wat regenachtige foto's, omdat ons die berichten hier bereiken. Maar het ziet er allemaal zonnig uit en dat terwijl het winter is ( en bij ons nu 37 graden!)

    Ik ben heel benieuwd hoe de wedstrijd brazilie - Nederland gaat verlopen en hoe men daar in Casa gaat reageren .
    Ik vind het erg leuk om je verslagen te lezen en zodoende op de hoogte te blijven.

    Groeten

    Hannie

  • 01 Juli 2010 - 20:34

    Sjtien:

    Auch hie valle de musjuh van het daak mer de doevuh, die blieve euveral vleege!

  • 02 Juli 2010 - 06:49

    Cindiepindie:

    Hey Nien,
    neise piktjurs!!
    Kunnen we wel gewoon bellen? Of heb je geen bereik daar in the jungle??
    XXX we lup joe!!

  • 02 Juli 2010 - 09:41

    Anny En Jan:

    Hoi Janine,

    Geweldig dat je zo geniet. Je straalt het uit. Je hebt een goeie keuze gemaakt en je doet heel veel levenservaring op. Chapeau.
    Dikke knuffel.

  • 02 Juli 2010 - 09:41

    Edith :

    Hey Janine,
    Op internet vind je alles en iedereen terug!! Zelfs de mensen die uit zo'n klein dorp als Geverik komen. Wat goed om te lezen dat je zo'n mooie uitdaging bent aangegaan, maar vooral dat het zo ontzettend goed bevalt. Ga je blijven volgen, want je belevingen doorbreken inderdaad het patroon van planning en administratie in NL.

    Geniet ervan, ookal hopen we dat jullie dagje vandaag daar iets minder goed eindigt dan hier omdat "onze" jongens het beter gaan doen dan de brazilianen!

    Groetjes,
    Edith

  • 02 Juli 2010 - 11:03

    Nicole:

    Wel fijn dat ze daar ook een BCC hebben ;)
    Ik ben bang dat ze je morgen op de eerste vlucht naar huis zetten als onze mannen gewonnen hebben!!

    Groetjes vanuit onze tropen

  • 02 Juli 2010 - 15:56

    San:

    Hey Janine,

    Hopelijk heb je niet al te hard gejuigd na het voetbal! Niet dat we dalijk op het journaal zien dat er rellen zijn uitgebroken ;-) Groetjes vanuit tropical Heerlen

  • 02 Juli 2010 - 16:15

    Marleen:

    Hoi Janine,
    Enne hoe is de sfeer daar na de 2-1 overwinning van ons landje?? Maurits meldt zich net aan, kijkt in Codo ook naar alle wedstrijden.
    De kinderen zijn zeker wel teleurgesteld dat Brazilië niet heeft gewonnen? Over de hitte hier heb je al genoeg gelezen.
    Leuk dat het werk zo goed bevalt en de sfeer zo leuk is.
    Wij hebben er weer een kleinzoon bij van Jasper, 22 juni geboren en hij heet Thijs,
    Groetjes van Peter en Marleen

  • 02 Juli 2010 - 17:45

    Milou:

    heey janine,

    leuk om te horen dat nog alles goed gaat en dat je je lekker voelt daar, ik kan wel geloven dat het daar wat relaxter werken is.. is niet allemaal zo gehaast of wel? is het een beetje vol te houden daar het weer?
    je zult nu wel veel commentaar krijgen dat nederland heeft gewonnen van brazilië haha
    ik heb inmiddels mijn reisje naar cyprus erop zitte, waren 5e geworden van de 7:P maar goed. Ik ben wel toe aan vakantie, alleen maandag nog een herkansing!
    hou je goed!! Ik laat nog wel een keertje een berichtje achter..

    xje

  • 02 Juli 2010 - 18:40

    Jolanda Peerboom:

    Janine!!! Leef je nog??? Of heb je niet zo hard zitten juigen! Sjiek is mich dat!
    Veel plezier nog en laat die brazilianen nu maar voor Nederland juigen dinsdag!
    X

  • 03 Juli 2010 - 00:41

    Mam Aka Man:

    oh my god...check die wagen!!!:P

  • 03 Juli 2010 - 10:50

    Frans :

    hallo janine
    het begint toch weer te kriebelen nu ik zooveel mooie verslagen over je verblijf in dit prachtige land brasiel waar je bent lees. hoop dat het werk wat je daar doet voor het vervolg van je leven zijn vruchten zal af werpen.
    met groet frans

  • 04 Juli 2010 - 06:09

    Thérèse:

    Janine je gezicht spreekt boekdelen je ziet er zo gelukkig uit geweldig voor je als het zo doorgaat zien we je hier alleen nog maar terug voor een kleine vakantie!!! Liefs en dikke poen en tot shrijfs

  • 04 Juli 2010 - 11:38

    Alex Willems:

    Lieve Janine,

    Na de wedstrijd Brazilië-Nederland werd ik weer herrinerd aan jouw nieuwe uitdaging als vrijwilliger in BRAZILIË.In deze hectische tijd leek het mij verstandig om eens te kijken op jouw site of dit in Brazilié ook zo is.Onlangs nog op je oude werkplek geweest. Ik heb Laura meegenomen en zij heeft de laatste foto,s van mij gemaakt alvorens ik naar de uroloog ging. Ik wacht nu op operatie. (verwijderen kei uit nier!), Welnu,ik heb de site bekeken en ben onder de indruk van jouw ondernemen.Mooie foto's en video en niet te vergeten jouw prachtige verhalen.Ger heeft ons onlangs nog bezocht met zijn snelle racemotor en ons wat bijgepraat.Ik wens je nog een mooie tijd toe en een goede gezondheid.Niet te hard het vuurtje opwarmen. Laat de stapel brandhout dan maar lekker liggen, want anders wordt het te heet. Alhoewel hier is het ook tegen de 40 graden! Nu en dan spring ik in het kinderzwembadje en loopt het over.Dit is ook begrijpelijk, want ik tel in gewicht voor 40 kinderen.(HI,HI)

    Groetjes,

    Agnes,Veronique, Laura en "de beul"uit Meerssen!

  • 12 Juli 2010 - 20:24

    Kim:

    Hey Janini,

    Zie dat het je allemaal super bevalt!! Is goed om te horen dat je blij bent met de keuze die je gemaakt hebt en de routine hier te verlaten en op zoek te gaan naar het avontuur!!!

    Geniet ervan en we zullen snel weer wat van je verhalen lezen!!

    Knuffel Kim

  • 13 Juli 2010 - 18:47

    Jeroen Kroll:

    Goed om te horen, te zien en te lezen dat je het geweldig naar je zin hebt!

    Geniet van ieder moment!

    GRT
    Jeroen

  • 14 Juli 2010 - 21:37

    Noonk Hub Oet Bung:

    Hoi Janine,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Genieten en toch veel betekenen voor anderen. Wat een ideale combinatie.

    Groetjes,
    Hub

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 54839

Voorgaande reizen:

26 April 2010 - 21 Maart 2011

De uitdaging!!!

Landen bezocht: