De juiste adresgegevens tot half juni - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Janine Willems - WaarBenJij.nu De juiste adresgegevens tot half juni - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Janine Willems - WaarBenJij.nu

De juiste adresgegevens tot half juni

Door: NienenCasadoCaminho

Blijf op de hoogte en volg Janine

05 Mei 2010 | Brazilië, Rio de Janeiro

Dag lieve mensen,

Ik zou nog even mijn adresgegevens helemaal doorgegeven, dus bij deze:

Janine Willems
Rua Artur Bernardes nr 30, appartement 702
CEP: 22220-070
Bairro: Catete
Rio de Janeiro (stad)
Rio de Janeiro (provincie)
Brasil

Voor de rest gaat het hier erg goed. Ik voel me steeds meer op mijn gemak hier. Heb steeds minder vaak het gevoel dat de mensen me allemaal aanstaren, haha. Het is hier op het moment super heerlijk weer. De hele dag een strakblauwe lucht, een lekker windje en 30 graden. Dus ik mag zeker niet klagen.
Ik heb vandaag een flinke wandeling op het strand van Ipanema gemaakt........
Dit weekend ga ik voor de eerste keer een kijkje nemen bij Casa do Caminho. Dus na het weekend zal ik jullie verslag doen van mijn eerste indrukken en avonturen daar.

Tchau en tot snel,
Janine


  • 05 Mei 2010 - 21:24

    Inge:

    Hoi Janine!
    Leuk hoor om over je ervaringen te lezen! We zijn natuurlijk allemaal jaloers op het heerlijke weer... Blijf schrijven, ik denk aan je!
    Enne... als ik voor half juni beval dan krijg je op bovenstaand adres een kaartje maar anders... even je nieuwe adres half juni op je site ;-)
    Groeten, Inge

  • 06 Mei 2010 - 06:50

    Jakkievanutgemakkie:

    dag ninenke,

    wat moet het heerlijk zijn de hele dag op de slippertjes daaro. als ze nog een hulpje nodig hebben ben ik bereid te komen, gabriël is al tien, die neem ik dan mee.
    thuis vindt ie immers ook dat ik kinderarbeid inzet bijvoorbeeld als ik vraag of hij de stofzuiger naar boven brengt. dus veel verschil zal er niet zijn.
    ik hoop snel weer van je indrukken te lezen, liefs, je
    nischeke uit caberg jackie *

  • 06 Mei 2010 - 10:02

    Anny En Jan:

    Dag Janine,

    Fijn dat het zo goed met je gaat. Alleen steekt het een beetje dat jij wel mooi weer hebt en wij hier de open haard moeten stoken. Dat is ook gezellig maar er gaat niets boven de zon.
    Geniet van alles.

    Een dikke knuffel.

  • 06 Mei 2010 - 11:13

    Sjtom:

    En? Hoe bevallen je echte broers en zussen je? Al kennis gemaakt met je echte moeder en vader? Ik vind het zo dapper dat jij wél de moed hebt om je roots te bezoeken...

    Sjtien, houd dae Rickie in de gaetuh!

  • 06 Mei 2010 - 16:46

    Nicole:

    Klinkt goed...maar waar blijven de foto's als bewijsmateriaal !!

  • 06 Mei 2010 - 17:47

    Sjtien:

    Vervelend zeg, al dat zand overal. En dan die zon, wat een ellende. Hier schijnen gelukkig maar drie stralen per dag...
    PS: Mocht je mijn moeder en vader onderweg nog tegenkomen laat het even weten dan geef ik je mijn bankrekening zodat ze de openstaande alimentatie kunnen overmaken ;-)
    PS: Ik denk dat ik nog even langs Tom Cruise voordat ik bij Brad Pitt...

  • 07 Mei 2010 - 10:30

    Judith:

    Hey Nien, waar blijven die foto's? Enne, sjik us mer get zon...haha flauw he!

  • 07 Mei 2010 - 11:49

    Reg Smelliw:

    Woi Janine,
    Ich ben mich aan het klaor maken voor Moulin Blues.
    Sjtom zouw auch kome en Jo en Huub en nog get van die jong knakkers.
    Amuseer dich in het weekend.
    Groet en eine poen van Reg.

  • 08 Mei 2010 - 22:07

    Yvonne:

    Hoi lieve Janine, gelukkig gaat alles goed met je !Wij hebben hier echt kloteweer, dus geniet maar lekker van al die zonnestralen !Ook groetjes van Maria en Henk en een paar dikke poene van ons allemaal.Hou je taai xxx Yvonne

  • 09 Mei 2010 - 23:06

    Horry:

    Vanuit een bouwvallig restauratief huisje in Maartensdijk krijg je van 2 oudere neven een lieve nachtzoen! Wij gaan slapen en voor morgen ... vroeg en gezond weer op.
    Wie zijn de neven? Het goede antwoord is A&H

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 54842

Voorgaande reizen:

26 April 2010 - 21 Maart 2011

De uitdaging!!!

Landen bezocht: