Jippie, ik ben er!!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Janine Willems - WaarBenJij.nu Jippie, ik ben er!!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Janine Willems - WaarBenJij.nu

Jippie, ik ben er!!!

Door: NienenCasadoCaminho

Blijf op de hoogte en volg Janine

28 April 2010 | Brazilië, Rio de Janeiro

Dag lieve mensen,
Ik ben er. En het gaat goed met me. De eerste twee lesdagen op de talenschool zitten er al op, dus eigenlijk lijkt het alsof ik hier al weken zit, terwijl het pas twee dagen zijn. Gisteren was het heerlijk weer, 33 graden en een strakblauwe hemel. Vandaag bewolkt, maar lekker met een windje en 25 graden. Mijn huisgenootjes zijn erg leuke n gezellig. Ze zijn overdag veel weg, maar s avonds wordt er altijd gezellig gekletst. Ik leer portugees en zij leren engels en nederlands.
Ik zal jullie over enkele dagen een lang verslag doen over mijn eerste stappen door Rio de Janeiro.
Ik neem zo de metro naar huis om te lunchen en daarna flink studeren.

Groetjes en tot snel,
Janine

  • 28 April 2010 - 16:16

    Henriette:

    Ik kijk uit naar je eerste verslag.jammer dat ik je niet meer gesproken heb voordat je wegging,maar je weet het Ik vind het FANTASTISCH dat je dit gedaan hebt.
    gr. Henriette en geniet van alles

  • 28 April 2010 - 16:42

    Cindy:

    Hey Nien,
    wat een lekker weertje! En wat goed dat het zo gezellig is met je huisgenotjes!! Doe goed je best op school en ik hoop dat we snel kunnen skypen!
    Dikke knuffel van Nele voor jou x

    Doei doei daaaig

  • 28 April 2010 - 16:57

    Anny En Jan:

    Hoi Janine,

    Gelukkig dat je goed bent aangekomen en dat de eerste indrukken geweldig zijn.
    Wij zijn heel benieuwd naar je eerste echte verslag. Ik zit alleen met een probleem!!!! Hoe moet het met onze tante/nichtendag????????
    Een dikke knuffel.

  • 28 April 2010 - 17:31

    Nicole:

    He Willem,

    Je kunt wel opscheppen over het weer daar...maar hier is het ook lekker warm.
    Veel plezier daar!

    PS... je krijgt de groeten van Mevrouw Dols

  • 28 April 2010 - 17:54

    Lizette:

    Hey Nien,

    Super dat je er eindelijk bent en dat je t treft met je huisgenootjes.
    Wat al eerder is gezegd hier was t vandaag ook super weer.
    Geniet van de tijd daar en leer ze.

    dikke kus,
    lizette en de manne

  • 28 April 2010 - 18:39

    Stien Van De Agulair:

    Zik, wits dich wah Brit van der Speers outhinkt?
    Toch neet auch doa in Brazil wah?

  • 28 April 2010 - 18:41

    Gonny:

    Hoi Janine,
    Goed dat je er nu echt bent.We vinden het erg leuk dat we op deze manier op de hoogte kunnen blijven en kijken uit naar het vervolg.Geniet ervan!!!

    Groetjes uit Bunde

  • 28 April 2010 - 18:42

    Christine:

    Hoe meer nieuwe vriendinnen, hoe meer knappe Braziliaanse broers...ga zo door zus...laat al die kaaskoppen maar een puupke ruiken!

  • 28 April 2010 - 19:04

    Tant José:

    Dag Janine,
    Je verslag net gelezen. Fijn dat je goed gearriveerd bent in Rio. Veel succes met je taal cursus! Ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Hier was het vandaag ook mooi lenteweer en ik heb vandaag een middagje uit gehad met jou en mijn nichtje Veronique. heel gezellig! tot volgende contact.
    Liefs, tant José

  • 29 April 2010 - 07:12

    Eslina:

    ah super:) en heb je je eerste caphrinia al gehad:p

  • 29 April 2010 - 08:06

    Jackie:

    eindelijk, ze is er, zo verdwijnen alle gaswolken uiteindelijk en breekt de zon nog altijd door. ons zunneke janine moeten we echter missen in den nederlanden, maar met de wetenschap dat ze haar liefde op het zuid amerikaanse continent verspreid troosten wij ons enorm. in de naam van de vader, het nischeke, de heilige geest, amen.
    liefs van sjekkie

  • 29 April 2010 - 08:23

    Daggie:

    he Janine! Fijn dat het goed gaat! Ben benieuwd naar je verslag. Namibie was waanzinnig!!! We zijn heelhuids terug en veel meegemaakt! Dikke kus

  • 29 April 2010 - 14:08

    Sjtom:

    En ich... Ich huul mich nog sjteeds eedere aovond in sjloap... Ich hub twje extra rumpels en mien goudvusje zeen auch al nao de %#%&$! Ich ruuk mich mer een puupke. ;-)

  • 29 April 2010 - 14:10

    Sjtom:

    PS

    Haet eemes misjien Stien van de Agulair vaandaag nog gezeen?

  • 01 Mei 2010 - 18:36

    Mariëlla:

    Hee Janine,

    Goed om te horen dat je dan eindelijk toch bent aangekomen.
    Lekker weertje zeg! Wij zitten hier de komende week met de regen:(
    Veel plezier!

    Liefs, Mariëlla.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 54843

Voorgaande reizen:

26 April 2010 - 21 Maart 2011

De uitdaging!!!

Landen bezocht: